Vylepšením prejde tzv. “News Feed”, teda stránka so statusmi, fotografiami, videami a vôbec všetkým obsahom, ktorý zdieľajú vaši priatelia a obľúbené stránky. Jednotlivým položkám bude venovaný väčší priestor, zdôraznené budú fotografie a video. Po novom budú fotky o niečo viac príťažlivejšie a popisová fotografia bude pridaná priamo do ich plochy.
Redizajn sa jemne dotkol aj používateľských profilov. Najnovšie bude meno používateľa zobrazené priamo v jeho “cover” fotografii a celý profil bude o niečo prehľadnejší. Profilové fotografie budú už natívne prevedené do verzií so zaoblenými okrajmi a používateľské meno, ktoré pri nich býva zobrazené, bude niekedy (podľa typu zdieľaného obsahu) zakomponované do samotnej položky zdieľania, teda “feedu”.
Význam zmien vykonávaných na Facebooku s možno prekvapivou frekvenciou je snaha o udržanie kroku s konkurenciou. Tou sú aj novovznikajúce start-upy vyvíjané nadšenými dizajnérmi, ktorí dokážu svojmu projektu vdýchnuť presne ten život, ktorý Facebook kvôli statickému a strohému dizajnu strácal. Tento redizajn by však mohol modro-bielu sociálnu sieť posunúť o značný krok vpred. Kedy presne sa zmeny sociálnej siete reálne dotknú, zatiaľ nevieme. Už teraz sa ale môžete prihlásiť do čakacej listiny a byť tak medzi prvými ľuďmi, ktorí vyskúšajú nový vzhľad.
Zdroj: TASR - Webmagazín